2012. március 13., kedd

Nem sokszor toltottem meg a blogom hasbjait irassal,de most talan utoljara frissitek itt es illendo,hogy minden kedves baratomnak es tamogatomnak megkoszonjem,hogy segitett tovabblepni.
Hamarosan ujraindul annakidejen a szuleim altal mukodtetett Elekes cukraszda Szekelyudvarhelyen,amit reszben azoknak koszonok akik fogtak a kezem es most is batoritanak,hogy probaljak szerencset ebben a szakmaban,habar csak hamuban sult pogacsa van a zsebemben.
Soha nem akartam cukrasz lenni,azt hittem,hogy a szakma utani kivancsiskodasom majd elmulik,amint visszaterek dolgozni,de 4 ev alatt eleg sokat tanultam,hogy ugy dontsek:KI SZERETNEM TANULNI ezt a szakmat...es ebben a forgatokonyvben a hobbim lett a munkam es a szakmamat hobbimkent elvezhetem,nagyreszt Bodor Elek doktor bacsi erdeme,aki toretlenul hisz a muveszet erejeben.
Koszonom Farkas Wellmann Evanak,hogy atsegitett a kezdeti nehezsegeken es hitt benne,hogy ez egy mukodokepes vallalkozas lesz es koszonom mindazoknak,akik most is hisznek benne es batoritanak,persze mindenki a maga modjan:-D
a tovabiakban a www.elekestorta.com oldalon lesznek megtekinthetoek a munkaim.

Nincsenek megjegyzések: